شهلا ناظریان راهی خانه ابدی شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهلا ناظریان - هنرمند پیشکسوت دوبله، امروز چهارشنبه - هفتم اردیبهشت ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزارشد.
شهلا ناظریان راهی خانه ابدی شد

به گزارش صنعت نویس، شهلا ناظریان از پیشکسوتان عرصه دوبله و همسر مرحوم حسین عرفانی (دیگر دوبلور فقید کشورمان) شامگاه یکشنبه - چهارم اردیبهشت ماه بر اثر سکته قلبی در گذشت.

در مراسم تشییع و خاکسپاری این دوبلور فقید، چهره‌هایی همچون: افشین زی نوری، علیرضا جاویدنیا، منوچهر زنده دل، کیکاووس یاکیده، جواد پزشکیان، شهراد بانکی، شهروز ملک آرایی، رابعه مدنی، علیرضا باشکندی، شوکت حجت، ناهید امیریان و بسیاری دیگر از اهالی دوبله و رادیو حضور داشتند.

علی همت مومیوند_دوبلور_ در مراسم تدفین پیکر شهلا ناطریان گفت: چه غریبانه عزیزانی که دوست‌شان داریم از بین ما می‌روند و آنچه برای ما می‌ماند خاطرات خوبشان است و ما به رضای خدا راضی‌ایم. باز هم یک صدای ناب و باصلابت و پر قدرت از عرصه دوبله رخت بر بست. استاد ناظریان از بین ما رفت و تنها خاطرات بسیار خوبی که از ایشان داریم برایمان ماند. درگدشت ایشان را به همه علاقه مندان‌شان، همکارانم و خانواده عزیزشان تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ما مدت‌هاست که از شنیدن صدای استاد شهلا ناظریان در فیلم ‌های جدید محروم بودیم ولی دلخوش بودیم به اینکه گاهی از نزدیک زیارت‌شان می‌کردیم و سایه‌شان بر سر ما و دوبلاژ ایران است که متاسفانه ایشان را از دست دادیم.

منوچهر والی زاده _ دوبلور_ نیز گفت: صحبت برای من سخت است که دو تا از همکاران عزیزمان از بین ما رفتند. با خانم ناطریان و آقای عرفانی روابط نزدیکی داشتم و سال‌ها خانوادگی رفت و آمد کردیم‌. خدا رحمت‌شان کند. نمی‌دانم چه طور به دخترشان مهسای عزیز تسلیت بگویم ولی زندگی همین است. خدا شهلای عزیز و مهربان را رحمت کند. دیگر چنین صدایی در دوبله نخواهیم داشت. این صدای عرفانی را نخواهیم داشت. صداهایی مثل استاد چنگیز جلیلوند و دیگرانی که آسمانی شدند.

سعید توکل از تهیه کننده‌های قدیمی رادیو هم در این مراسم گفت: از سال ۶۸ بود که با مرحوم ناظریان و عرفانی آشنایی و همکاری دارم. وظیفه داشتم از طرف همه همکاران رادیو این همکاری چندین ساله را عنوان کنم و تسلیت عرض کنم. شخصیت هنری خانم ناظریان منهای آن صدای زیبا و هوش و معرفت متمایز بود و رنگ خاصی که صدایشان را متمایز می کرد و جزو صداهای شاخص کشور بودند. در تمام این سال‌ها که در رادیو و تلویزیون فعالیت داشتیم باعث مباهات بود که با چنین جواهرهایی همراه بودیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید