مدیرعامل ایران خودرو: ارسال قطعات به امدادخواهان تسریع شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشتریان یکی از اولویت های اصلی ایران خودرو است، تصریح کرد: حیات تولیدکنندگان و خودروسازان به رضایتمندی مشتریان گره خورده و ایران خودرو تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر به کار می بندد.
مدیرعامل ایران خودرو: ارسال قطعات به امدادخواهان تسریع شود

به گزارش صنعت نویس، علیمردان عظیمی در مراسم تقدیر از امدادگران برتر در طرح نوروزی شرکت امدادخودرو ایران، ضمن تاکید بر خدمات رسانی صادقانه و مسوولانه به مشتریان، گفت: خانواده ایرانی باید با خیال آسوده سفر کند و از دریافت خدمات مناسب در طول سفر اطمینان داشته باشد.
وی در نظر گرفتن خدمت ایاب و ذهاب رایگان برای امدادخواهان طرح نوروزی را اقدامی در جهت تکریم و ارج نهادن به مشتریان به عنوان ولی نعمتان ایران خودرو دانست و با تاکید بر آموزش نیروی انسانی شبکه امدادی و به روز رسانی دانش فنی آنان گفت: بهره مندی از کارکنان متخصص و مهارت افزایی آنان در طول خدمت برای ارایه خدمات با سرعت به مشتریان یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چه بسا وجود قطعات مکفی در شبکه، به دلیل نبود نیروی متخصص کارایی لازم را نداشته باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که نیروی انسانی متخصص باید ابزار و امکانات کافی در اختیار داشته باشند، گفت: هدف گذاری امدادخودروایران باید تجهیز و تامین قطعات در شبکه نمایندگی باشد، تا در مواقع ضروری قطعات مورد نیاز با سرعت بیش تری در دسترس امدادگر قرار بگیرد.
وی عملکرد امدادگران را عامل مهمی در رضایت مشتریان عنوان و بر رفتار و برخورد مناسب و همدلانه آنان با مشتریان تاکید کرد.
در ادامه این مراسم مدیرعامل امدادخودروایران گفت: طرح امداد نوروزی پس از هماهنگی لازم با نهادها و ارگان های ذیربط، با پیش بینی تعداد ناوگان مورد نیاز، برنامه ریزی مسیرها و همچنین نحوه استقرار امدادگران، از ۲۴ اسفند ماه به مدت ۲۰ روز اجرا شد.
عباس میرحسینی با بیان این که اجرای طرح مشترک با شرکت سایپا باعث ایجاد ارزش افزوده برای دو هر دو شرکت شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش رضایت مندی مشتریان، دو هزار و ۵۰۰ اکیپ شیفت در سراسر کشور با ایاب و ذهاب رایگان برای ارایه هرچه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته شد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار اکیپ‌های امدادی در محورهای پرتردد، موفق به ثبت رکورد جدیدی از ارایه خدمات به غیرمشترکان و محصولات غیرایران خودرویی در طول طرح شده‌ایم.
میرحسینی افزود: کنترل و نظارت برخط از دیگر برنامه هایی بود که در طرح نوروزی امسال باعث کاهش هزینه در بازدیدهای میدانی شد.
مدیرعامل شرکت امدادخودروایران گفت: در طرح نوروزی امسال می توان افزایش خدمات امدادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و همچنین سرعت حضور امدادگران در محل و کاهش زمان انتظار را از نتایج مثبت بر رضایتمندی مشتریان در این طرح برشمرد.
وی افزود: با توجه به ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو، ارایه خدمات به خودروهای دارای گارانتی این شرکت کاهش و از سوی دیگر خدمات به خودروهای غیر از محصولات ایران خودرو ۴۶ درصد افزایش داشت.
گفتنی است، امدادگران برتر طرح نوروزی براساس شاخص های عملکردی در چهار بخش امدادگر حمل، سرویس در محل، امدادگر واگذاری و امدادگر پلاس از میان امدادگران سراسر کشور انتخاب شدند که با اهدای لوح از خدمات آنان قدردانی شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید