مدیر شعب بانک تجارت کرمان از دکتر رستمی تقدیر کرد

علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.

صنعت نویس: به گزاش مس پرس، مدیر شعب بانک تجارت استان کرمان در ادامه افزود: با توجه به تمرکز منابع در استان و ضرورت کمک به واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی،با نقدینگی‌ای که شرکت ملی مس در استان متمرکز کرده توانستیم منابع مالی لازم را تامین کرده و از واحدها و بنگاه‌های تولیدی و صنعتی حمایت کنیم.‌

بسکابادی با تاکید بر این که مساعدت شرکت ملی مس اثر مثبت و ماندگاری را به دنبال داشته، گفت: در این جلسه ما نیز اعلام آمادگی کردیم که اگر شرکت مس قصد سرمایه گذاری داشته باشد با تمام قوا در کنار مجموعه مس خواهیم بود تا طرح های عمرانی و توسعه ای خود را به انجام برساند.

بسکابادی با اشاره به اینکه نقدینگی حاصل از فروش محصولات شرکت مس حدود 76 درصد به استان کرمان اختصاص داده شده است، اظهار داشت: به همین دلیل از ملی مس به عنوان شرکت پیشران کشور در زمینه تامین نقدینگی صنایع عمده استان کرمان قدردانی شد.

*واحد‌های صنعتی استان کرمان با حمایت های مالی شرکت مس جان دوباره گرفتند

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن تعامل شبکه پولی استان کرمان و شرکت مس آن را رخداد مبارکی عنوان کرد و افزود: در این زمینه همواره مدیون شرکت ملی مس هستیم.

مدیر شعب بانک تجارت استان کرمان متذکر شد: شرکت ملی مس با مساعدت‌های لازم به نهادهای پولی و مالی قدرت می‌دهد که بتوانند به صنایع تبدیلی و اساسی که در بخش تولید مهم و اثرگذار هستند کمک شود.

وی با بیان این که رونق اقتصادی و کشاورزی استان کرمان در سال گذشته مدیون کمک‌های مالی شرکت ملی مس می باشد، تاکید کرد: همه بخش‌ها به ویژه کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی و حتی تولید مسکن و زنجیره ارزش استان از مساعدت های ملی مس برخوردار شده‌اند‌. لذا از دکتر رستمی که همواره زحمات زیادی را برای استان کرمان متحمل شده‌اند، به‌طور ویژه تشکر می‌کنیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید