ملی مس به دنبال تحقق شعار سال 1402 و رشد تولید پایدار

صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.

صنعت نویس: به گزارش مس پرس، دکتر رستمی در این جلسه ضمن گرامی داشت دوازدهم فروردین "روز جمهوری اسلامی ایران" بر ضرورت حرکت تحولی و نظام مند یکپارچه برای کمک به تقویت فعالیت های شرکت ملی مس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه همه بخش های شرکت باید برای تحقق شعار سال برنامه مشخص داشته باشند افزود: بدین منظور تعیین دقیق شاخص‌های کلیدی عملکرد برای اکتشافات و توسعه معدنی، تولید (کنسانتره، کاتد و مفتول) و همچنین احداث شهرک های تخصصی مس برای محصولات پایین دستی با فناوری بالا و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش‌بنیان با هدف دستیابی به ارزش افزوده بالاتر برای سهامداران، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران شرکت ملی مس قرار داشته باشد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد معاونت طرح و برنامه و بودجه شرکت ملی مس در تعامل با تمامی واحدهای شرکت، فهرست شاخص های عملکردی و شاخص های کلیدی عملکرد تمامی واحدها را نهایی نموده و پایش علمی و حرفه ای از میزان تحقق شعار سال را در دستور کار خود قرار دهد.
در بخش دوم جلسه موضوع انضباط مالی توسط آقای تقدسی معاونت مالی و اقتصادی شرکت، مبتنی بر دیدگاه ها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و مقالات علمی منتشر شده در این خصوص ارائه گردید و تاکید شد همه مدیران شرکت نسبت به طهارت اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از هزینه های زائد در جهت کاهش بهای تمام شده محصولات و سایر موارد مطرح شده در گزارش انضباط مالی، اهتمام و اقدام عملیاتی داشته باشند.
در ادامه، دکتر رستمی با تاکید بر انضباط بخشی مالی در همه سرفصل های هزینه ای شرکت، تاکید کرد: باید تمامی هزینه ها و پروژه های شرکت به تقویت تولید یا بهره وری و کاهش هزینه های تولید منجر شده و منطبق با استانداردهای زیست محیطی باشد و لازم است مدیران با قاطعیت از پرداخت هزینه های غیرضروری که ارزش افزوده برای تولید و سهامداران شرکت ایجاد نمی کند به جد جلوگیری کنند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه دکتر رستمی سالروز وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها) را که تمام وجود خود را جانی و مالی فدای پیامبر گرامی اسلام و اعتلای کلمه توحید کردند، تسلیت گفتند و این بانوی بزرگوار را اسوه و الگوی تمام زنان ومردان مسلمان و آزاده جهان دانسته و از خداوند توفیقات روزافزون برای تمامی امت اسلامی و همکاران عزیز به برکت این بانوی گرانقدر را مسئلت داشتند

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید