پنج خودرو به سامانه یکپارچه فروش اضافه شد

به گزارش اکو ایران، خودروسازی سایپا به جمع خودروسازانی پیوست که محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده به مشتریان واگذار می کنند. پیش از این ایران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا، کرمان موتور، آرین پارس موتور و سانیار موتور پارسیان پنج خودروسازی بودند که برخی محصولات خود را در دور جدید فروش خودرو به سامانه یکپارچه آورده بودند.

صنعت نويس: حال خودروسازی سایپا نیز به جمع شرکت های خودروسازی که محصولات خود را به صورت فروش فوری در اختیار مشتریان قرار دادند، پیوست.

نارنجی های جاده مخصوص شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX RL، کوییک GX L، ساینا S DA و ساینا استانداردهای 85 گانه را عرضه کردند.

محصولات ایران خودرو ، صنایع خودروسازی ایلیا، کرمان موتور، آرین پارس موتور و سانیار موتور پارسیان از روز دوشنبه 20 آذر 1402 تا 22 آذر 1402 (امروز) در دسترس مشتریان قرار داشت اما مشخص نیست بازه فروش محصولات سایپا چه زمانی است؟

جدیدترین دور فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه بدون بلوکه کردن پول در حساب وکالتی برگزار می شود. خودروسازان نیز موظف هستند تا محصولات عرضه شده خود را به صورت فروش فوق العاده و در بازه زمانی 90 روزه کاری برای مشتریان فاکتور کنند.

عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو سبب شده تا برخی از متقاضیان به جای حضور در بازار ترجیح دهند تا از محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه دست به انتخاب بزنند. این اتفاق می تواند قیمت های بازاری خودرو را بیش از پیش کاهش کند. این مساله در مورد خودروهایی که در سامانه یکپارچه فروش عرضه شده قابل مشاهده خواهد بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید