مراسم معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد روز شنبه 25 فروردین ماه 1403، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، هیئت مدیره، معاونان، مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیران مجتمع‌های تولیدی مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و دره‌آلو برگزار شد.

صنعت نویس: روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، هیئت مدیره، معاونان، مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیران مجتمع‌های تولیدی مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و دره‌آلو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، حسین مدرس خیابانی در این مراسم با تاکید بر این موضوع که اولویت اصلی ما در شرکت ملی مس بر دو محور متمرکز خواهد بود، بیان کرد: اولویت نخست در شرکت، افزایش میزان تولید و اولویت بعدی سرعت بخشیدن به اجرایی شدن پروژه‌ها است.

وی با تاکید بر این موضوع که باید بتوانیم معدن را جایگزین نفت کنیم، عنوان کرد: این در حالی است که معدن جایگزینی ندارد و باید به دنبال تعالی مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران باشیم و اولویت‌ها را فراموش نکنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: امیدواریم که با اتحاد، هم‌بستگی و تلاش به تولید یک میلیون تن کاتد در چشم‌انداز تولید شرکت ملی مس نائل شویم.

محمدرضا موثقی‌نیا، رئیس هیئت عامل ایمیدرو نیز با تاکید بر اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری و صحبت‌های رئیس جمهور و نیز برنامه هفتم توسعه به موضوع معدن و صنایع معدنی توجه ویژه‌ای شده است، اظهار داشت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در آغاز سال ۱۴۰۳ در خصوص «جهش تولید و مشارکت مردمی» انتظار دارند این امر به طور قطع محقق شود که مهم‌ترین نقطه اتکا در این خصوص، بخش معدن و صنایع معدنی است. به همین دلیل وظیفه همه ما به ویژه افرادی که در شرکت ملی مس فعالیت می‌کنند، سنگین است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع مس ایران، مطرح کرد: امیدواریم مدیرعامل جدید نیز مسیری که در شرکت ملی مس آغاز شده است را با توان بیشتری ادامه دهد.

موثقی‌نیا با اشاره به اینکه مدرس خیابانی از افراد باسابقه حوزه صنعت و در گروه مدیران ارشد محسوب می‌شود و پیش از این نیز در وزارت صمت حضور داشته‌ است، افزود: امیدواریم با درایتی که در وی سراغ داریم، شاهد رشد روزافزون و توسعه پروژه‌ها در صنعت مس باشیم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات امیر خرمی‌شاد، مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع مس ایران تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید